How to be hot ;)

Cha bitches! I know it's late hihi, men jag är vacker med eller utn skönhetssömn, såå, no harm done ;) Kvällen har varit en blandning av shopping och hemma-chill, inte helt fel? Imorn blire gymmet med my bitches, hur duktig! Se och lär av mig lodisar, u could all use a workout!

Tänkte dela med mig lite utav mina do och don't 's när det kommer till träning och kost :) Jag är alldeles för snäll mot er mina små lodisar, right? Jag brukar ligga på sisådär 300 kalorier vid dagens slut, tränar mycket dock.

Till frukost:
Här har vi allt som behövs för att stilla magen och tankarna på gårdagens festligheter HIHI ;) Detta är min frukost varje dag faktiskt, it's true! Ett glas ljummet vatten som fyller magen och stillar hungern, och en alvedon för att du ska glömma vad som hände (eller vad var det nu som hände??) igår! När jag har extra tid brukar jag ta lite citron i vattnet, asgött ;)  One more thing! Jag dricker inte kranvatten, euuuuuuw. Lodisar, beware, rör är smuttsiga och jag dricker inte nått som kommer ifrån dem. Uäk


Lunch:

Den kalorisnåla hjälten! Om du känner att lunchen behövs, ta en räka, detta är min personliga favorit. :) Om jag råka skippa middan dan innan brukar jag dock ta 2, max 4!!!!. Tänk på att inte köpa sånna som ligger i vätska, sugar alert! Skaldjur är asbra för kroppen, men som ni fattar vill vi inte äta för mycket -that's how you'll end up fat.


Middag:
Till kvällsmat äter jag vanligtvis en knäckebrödsskiva med löjrom, kalorisnålt, men smaskigt ;)

Tänk dock på att jag äter middag ute väldigt ofta, äter dock bara sallad (utan dressing) eller hummer (extremt magert och tasty), med vissa undantag.



Jag tycker att det är extremt viktigt att ni där hemma tittar er i spegeln efter att ni läst detta, hälsa är viktigt! Socker är den värsta boven där ute, really, sugar is sneaky ;)
Visste ni t.ex. att en Marabou chokladkaka inneåller 1100 kalorier per 100 gram!!!!!!!!!!!!!! OMG. so groseee. Och en påse chips innehåller typ 10000 kalorier. Jag skämtar inte!!! Tänk på det nästa gång. U people are like animals -äckliga och äter tills ni dör :O


Okej. det räcket om diet. Det här är vad jag gör. Och att döma på min sexiga kropp - så funkar det, right? ;) HIh, God created these abs - still hi's jelouse...

Jag gymmar i princip vare dag :) Om du springer i 20 minuter bränner du 800 kalorier, hur awesome? Och btw, på en shoppingtur bränns ca 600 kalorier! Hur awesome är inte det? ;) Dock blire väl lite mindre för er..då ni hare..."lite" sämre med pengar och bara kan ta en minitur på...hahahaha, lindex och kaphal. Nej, usch, det var lodis bara att skriva det!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

fin blogg höru :)

2011-01-07 @ 11:03:32
URL: http://danila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0