ALEXANDRO DISSAR


Alexandro DISSAR.

Mhm, that's right bloggen, idag kommer årets fetdiss. Den är extra kraftfull då den riktar sig till två riktigt lodisaktiga "grejer".

ESKIMOER & SAMER.

Asså, allt jag kan få fram är... "Why?".
Varför bo uppe i kylan när det redan är kallt nog här nere? Asså, omg.Jag fattar inte hur man kan överleva? Jag kan inte tänka mig något mer lodisaktigt faktiskt. Jag menar...

Kläderna? Don't get me started.
Musiken? What's wrong with Beyoncé?
Husen? Where's the pool? Juste, allt fryser där uppe.
Iglo??? why god why?
Renar? Vad mer behöver jag säga? Lodisdjur til lodisar. stank + stank = stank x2
Inget internet? Det finns visst två anledningar till att det inte finns några bloggare där uppe (då den första är att dem är lodisar)



I could go on and on. Men ni vet väl själva hur det är att vara lodisar? SÅ ni kanske har lite förståelse. But i'm fabulous, och jag kan inte förstå varför.




..Fast vänta. En tanke slog mig just. Tänk om alla lodisar skulle flytta upp och bli sånna där extra lodisar.... då skulle ju jag få det mycket bättre... Jag skulle ju kunna gå på stan utan att mina älskade lodisbloggläsare ber om autografer HELA tiden... Damn, didn't think that a body like mine could come with a brain like this huh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0