Slappa <3

Har spenderat min kväll i badet med en lyxig inpackning i pälsen, ja, sjukt nice! Nu ligger jag inlindad i ett badlakan framför tvn och zappar runt bland alla hundratals kanaler som erbjuds ;) varför visar dem bara skit idag? Var är paradise hotel liksom, för att inte tala om KUNGARNA! Blev en tuff kväll igår, som ni kanske förstår... drinkar + Alexandro = FEST. Så vooff, jag får väl skylla mig själv, men sjukt gött vare, och man är ju fräsch iallafall, daah ;)


Ae, det är ju bara tv för lodisar ikväll - får väl leta efter nöja någon annan stans ;) Sov gott älsklingar <3333


Kommentarer
Postat av: LINKÖPINGSSTOLTHET - ELINN

är allt bra? :)

2010-09-28 @ 00:50:05
URL: http://elinnjl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0