Mot Blog awards ;)

Chachaaa mina beautiful stalkers! Tänker bara ge er en snabb uppdatering sådär ;). Nu sitter jag i min sjukt flashiga limo, ska på fööörfest innan "the" event --- BLOG AWARDS 2010.! Hoppas bara att man slipper skriva autografer hela kvällen, jag överlever dock, atleast i'm famous, right ;)! Brukar hålla mig ifrån events osv., men nu när jag fick en inbjudan till B.A kunde jag ju inte bara tacka nej, man måste ju ge folket vad dem vill ha, eller hur!?

Nu blire att korka upp champagne, kanske vaskaaa lite bitch ;)

And btw bitch, remember. Things i do - NEVER go out of style.


Kommentarer
Postat av: Don't try little boy

Men gud.. det är soo last year att försöka "fake provocera" på sin blogg, tro mig du kommer ingen vart;) and btw så var du inte där hihi(a)

2010-09-27 @ 23:39:49
URL: http://kilianfrancois.blogg.se/
Postat av: Mellisaurus-[rex]

LSD!

2010-09-27 @ 23:49:28
URL: http://mellisaur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0