Stalker - get over yourself.

Asså läsare, får SÅÅ många mail av folk som tror att de är nått. Don't get me wrong, älskar er superstalkers, men get over yourself, det finns bara en mängd fabulous i den här världen - och den mängden har visst landat på en specifik (and sexyyyy) Jack Russel!



Missförstå mig inte nu bara... i mean, asså.. jag fick denna bild bifogad i ett fanmail.




....i mean seriously. WHAT ARE U? Gross... As gulligt av dig att skicka mailet, uppskattar alla stalkers ;) mennnnn asså. Att skicka nummer osv... jag har inte tid att fika med er på dagarna, tror ni att jag är en arbetslös superlodis eller? Euw...




.....................Look at you....................

-------------------------Then look at me-----------------------------




what more can i say?



You = unattractive, cheap, UNFABULOUS



ALEXANDRO = FABULOUS, GLAMOROUS, SEXY, RICH AND FUCKING AMAZING.


Kommentarer
Postat av: Maggie

Hej snälla kommentera gärna vilken klänning jag ska välja tills nästa vecka. Du kanske också har chansen att vinna en av dessa snygga dresser om du kommenterar! =)

2010-10-04 @ 21:13:54
URL: http://elgreko.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha patetiskt, du fejkmailar säkert :)

2010-10-04 @ 23:35:55
Postat av: Sanna Hyvärinen

Hej, eftersom jag är medlem på blogsvar, och många har frågat om invite osv. Så har jag nu en tävling tills på onsdag, där du har chansen att vinna en bloggsvar invite:) Så om du vill vara med så kika in mina tävlingar :) PUSS

2010-10-11 @ 13:23:41
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0