Irriterande saker del 1.

1. Fula människor. Vissa kanske skulle säga att "man inte kan rå för hur man ser ut",it's not eausy bein gorgeous ('m a natural though), men man kan ju alltid försöka.

2. "Money can't buy happiness
"... oh honyyyy... så snackar fattiga.


3. Tjockisar
. Svårt att träna? Loser. Nono, sorry, fel av mig. That's BIGGEST LOSER.


4. Små plånböcker
. Hatar när pengarna inte får plats, right?


5. Överdoserad tonårspojkedeospray
. U use deo NOT to smell.




(tack till alla lodisar som inspirerade mig)


Kommentarer
Postat av: lucke

Tjenare, hänt idag då? :P

2010-10-13 @ 20:51:25
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: fanny

Hej jag skriver inte detta för at göra reklam för min blogg eller liknnde som många andra blogare gör, men ville verklen säga att jag tycker att din blogg är superfin, diggar den till 100% och ska fortsätta följa den, kramar

2010-10-13 @ 21:11:28
URL: http://www.nattstad.se/fannych
Postat av: Anonym

gillar punkt 5!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-14 @ 16:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0