next - white house!

Aloha, did u miss your exotic prince charming? Hahaha skämta, prince = lame, jag är KUNG! Hihi, hur awesome skulle det inte vara att ha mig som kung?!? Då menar jag självklart inte bara i lama Sverige (we could use a "pic up" though) utan i hela freakin världen! Oh my freakin God, det skulle bara vara så awesome? Det skulle ni väl bara älska bloggläsare? Hmmm, vad skulle ni göra om ni kunde fatta globala lagar osv? Haha gratis gödsel till bonnagården i guess..

Själv skulle jag nog... hm...

*Bygga ut vita huset och göra det lite mer partyvänligt.. och obviously bigger! (Hur lame är det inte med ett president hus som är mindre än mitt sommarhus på Ibiza?)


*Stifta en ny lag som skildrar lodisarna ifrån the fabulous, inte för att man inte ser eller känner skillnaden i stank, men ni fattar. Typ separata bussar för stinkisarna osv.


*Stoppa krig. I mean, ni är båda lodisar, what is there to fight about?


*Höja priserna på exklusiva klubbar. Inte för att dörrvakter släpper in sluskar som ja.. vissa, men liksom, vi måste lära os det här med att skildra the trash from the CLASS.


*Höja skatterna för lodisar så att de blir fattiga och dör ut, till slut blir det bara rich and glamorous kvar :D Win!


*Tillbe Alexandro den store (you have no idea) varenda halvtimma.


*Sända Kungarna av Tylösand varje dag!!!!


osv. osv. osv.
Låter bra? Rösta på Alexandro!!




nästa - VÄRLDSHERRAVÄLDE


Kommentarer
Postat av: rosy

den bilden så ju inte vacker ut

2010-10-12 @ 03:38:46
URL: http://rosymichael.blogg.se/
Postat av: Ebba!

Hejsan! fråga några frågor i bloggsvar på min blogg!

2010-10-12 @ 12:00:43
URL: http://ebbbiiss.blogg.se/
Postat av: Linda

Hah, r u for real? Mest patetiska blogg jag sett på länge.

2010-10-14 @ 10:44:15
URL: http://misslindylee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0