Style for style

Hello bitches ;)
Nu är jag vaken och fräsch som fan! Blev lite för sent igår (Kungarna var ju bara aaawesome), så jag började dagen med en varm dusch osv. Fabulous dog kräver fabulous treatment! ;) Nu ska jag ut på stan och luncha med några vänner, är sjukt sugen på nått köttig, love my meat ;) Sen kanske det blir nån macaroon, vad är en lyxig fika utan dem?
Hihi, efter det ska jag i allafall till min salong och trimma pälsen, verkligen på tiden, man måste ju hålla sig FRÄSCH, eller hur!? Det är ingen ide att ni frågar vart det ligger osv., det är alldeles för dyrt och glamoröst för er bloggläsare.. dessutom släpper dem inte in lodisar :/



Kommentarer
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

fin blogg

2010-10-07 @ 13:17:09
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0