My crib!

Nu säger jag god natt till alla stalkers där ute! Har tittat på ung och bortskämd tillsammans med my hoes, mysigt, right? Tog oss en eller 2 (eller 5...) mojitos också, jag menar, hur ska man annars hålla upp värmen? Aja enough about kylan, har ju faktiskt golvvärme genom i princip hela min lägenhet.

På tal om min  lägenhet, skulle ni vilja se lite mer av den? Asså jag är ju inte riktigt någon hemma person, men min lägenhet - oh baby, den är saftig.. och värd vartenda öre (eller ska jag säga nolla?) För er som undrar vad hyran ligger på kan jag säga 4-5 nollor, exakt nummer ger jag inte ut då vi rika inte snackar om sånt.

För vet ni,kära bloggläsare, vilka som pratar om pengar?

  • Jo, sånna som inte har några.
  • Sånna som inte har något annat glamoröst i sitt liv.
  • Och sånna som har snott/ärvt/vunnit dem - man ser vilka som ÄR rikedom - och vilka som bara är lodisar/fattiga undercover



    Oh hony, you aint foolin anybody.



    Mitt vardagsrum - stor soffa och rosa lampor - a must!



    Hahaha, bjuder på den! I källaren ;) Ser din också ut så? haha na,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0