Ska man behöva göra allt själv?

♥Asså omg. Super läskigt avsnitt ey? Ryser fan fortfarande, marc cherry got me! Aja, men hhahah, ska jag visa er vad jag gjorde nyss?

Ni vet min städerska..
Aa, glöm henne. Hon fick sparken efter den där insidenten med äpplet, så jag har en ny nu. Mm, hon har skött sitt jobb bra hitills, asså, hon föddes ju iförsig för att bli en bra städerska (jag är inte fördomsfull, men det ligger ju liksom i "deras" natur), men idag... nono, var jag inte nöjd. Jag skulle precis gå in till my master bedroom när jag såg tvättkorgen med rena kläder (som jag förövrig ville ha strykta till 24, hurryhurry) och ja - i was not pleased.

Asså don't get me wrong - hon hade tvättat dem.

But it wasn't Alexandro clean - it was you clean - which by i mean dirty.





Mhm. u got one more try.

Back to washing clothes where u belong ;)

That's what i'm paying u for, right?


Kommentarer
Postat av: Elina

Haha fet hund!

2010-12-15 @ 21:14:12
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0