I'm back bitches!

Hello Stalkers! ;)

 

Japp, jag har allt sett att ni vart inne på min blogg trots att jag inte bloggat på VÄLDIGT länge nu!

 

Ni undrar säkert vad jag har gjort under tiden, det ska jag tala om för er. Jag har varit på en grymt FABOLOUS resa till Magaluf som ni vet, var helt CRAZY asså. Bara massa festande och allmännt chillande, inte som här hemma när man inte ens kan gå ut knappt, för då kommer alla fans (lodisar) och attackerar en! Visst stötte jag på en del fan där också, I’m famous you know, men det var mest festglada typer då!

 

Me In Tha bar

It was AMAZING

Härligt party folk @ Gayclub!

 

Har fått SÅÅÅÅ många fam-mail medan jag vart borta, kanske slänger upp några här sen. I love you stalkers, I really do, men vissa lodisar blir bara TOO much ibland, och då måste man komma bort!

 

Aja, nu är jag tillbaka i alla fall, kommer nog blogga igen som förr!

 

Love you! ;) <3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0