Asso minusgrader, INNOMHUS?

Asså hallå!

 

Jag har en fråga till alla er LODISAR där hemma…… Hur ÖVERLEVER ni? :O

 

Asså jag är fan impad, jag fryser arslet av mig här i Sverige. Det var ju därför jag åkte lixom, och så kommer man hem till en jävla istid?! What’s up with that?!

 

Iaf är jag hemma hos en vän för tillfället. Glad att jag kunde ta en liten omväg förbi mig påvägen hem för att byta om till min kära OnePiece! Hur skulle jag överleva utan den i dagar som denna? Men såklart är man ingen trashig lodis och går på meetings in it! Ha ha. Sånt gör fattiga. Och ni vet ju vad Alexandro tycker om fattiga. Dom bara klagar, lixom, SÅNT KUNDE DOM VÄL TÄNKT PÅ INNAN DOM BLEV FATTIGA? Ey?

 

Aja, nog snack om fattiga, Alexandro is rich, it’s not his business ;)

Alexandro dissar Kylan! (Och lodisar) ;)

Kyss♥


Kommentarer
Postat av: Att bli miljonär

Hejsan!

Jag har startat en blogg som handlar om hur man blir rik.

Följ även min resa till första miljonen & bidra till insamlingen.



http://samlain.se/insamling/insamlingar/att-bli-miljonar-1/



Vi ses!

2010-12-13 @ 22:13:08
URL: http://attblimiljonar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0