Giving back?

Hallå bloggen ;) Ska dra ut på krogen med några kompisar snart, funderar på att se om det går nått på bio också :D Hur gött? Btw, fick ett mail idag av en avundsjuk människa idag, som drog upp massa skit om att jag "är egoistisk och borde ge tillbaka till fattiga människor som inte har det lika bra som mig" (varför inte bara kalla dem lodisar, that's what they...you... are)

Asså who are u och varför dömmer du mig? Jag ger tillbaka - t.ex. conteinern utanför min lägenhet? Jag har slängt sjuukt mycket saker i den... eller ja, min assistent.. jag går inte till soptunnor och sånt.. euw. Meeeen, the point is - man har ju sopisar och conteinrar osv. för att fattiga lodisar ska kunna ta skräpet i dem, så varför klagar dem? Fattig = lodis = lat, så lyft på röven då ;)

Dessutom så bestämmer man ju själv om man ska vara rik eller fattig. Jag menar, det är bara att gå ut och skaffa ett jobb och bidra med något till samhället. Come on! Jag har bloggat ett tag nu och jag tjänar jävligt bra och bidrar med något till världen, i deserve being rich... och jag kan ju inte råför att jag drar in mycket pengar och har en rikt familj osv. Så get over yourself.

Och och och. Jag har försökt jobba med fattiga, men det funkar inte - they are always late!


I'm a giver...;)


Nej men seriöst. Varför ska jag typ ge grejer till myrorna osv? Lodisar uppskattar ju inte mode, det är ju inte så jävla svårt att se om man säger så. Så excuse me om jag inte vill att mina designer kläder ska användas som mattor?

Kommentarer
Postat av: Millah ~

Nice blogg :)

2011-01-06 @ 15:11:47
URL: http://finest.se/miillaah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0