Lodisskatt - Ja tack!

Asså ni får fölåta mig. Jag vet att det var lite drygt att ta en oannonserad bloggpaus, jag borde respektera eran abstinens lite mer. Sryyy ;) Aja, nu är jag back on track och redo för lovers, haters och allt däremellan - sweet!

Tänkte börja med att prata om något som.. ja, jag inte brukar snacka särskilt mycket om, och baby, det är politik. (ingen styr över mig så whatever liksooom). I veckan hörde jag ett parti gå ut med ett förslag som jag verkligen verkligen gillade!!!

Centern! Asså ooomg, tro inte att jag är en bonnelodis nu, vad jag röstar på är secret for now ;) Men killen som pratade om detta - ja han ställde skåpet precis där det ska stå!!! Om jag inte är helt borta (vilket jag kanske är hihi)  så vart det en man vid namn Stefan Hanna som gick ut med detta, but correct me if i'm wrong!


Tjockisskatt!
'ÄÄÄÄNTLIGEN.
Asså omg, det är bara så stort! Ett big fat "finally" från min sida! Asså vad han menar är att människor med sämre hälsa, asså typ tjockisar, ska betala en liten extra summa i skatt, då de tynger ner inte bara sjukvården utan kräver större plats på bussar, tåg, ja allt. Asså jag menar, hur många parkbänkar förstörs inte av dessa lodisa? Mhm, that's what i'm sayiiing.


Ser ni lodisar, ni tynger ned vårat samhälle till botten. Snart har ni förstört vår infrastruktur och hela välfärden. Asså, tänk på det tjockisar - ni snuskar ner för alla!

Och asså... jag vill ju inte vara den som pekar ut nån... men ....
finanskrisen skapade sig inte själv?




Säg Ja till lodisskatt!!!

                  

            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0