I'm back with less money and bigger lips ;D

Mjao mjao hotties ;) vafan, voff menar jag ;) grr!
Tänkte bara berätta att jag är hemma nu, hade det jävligt nice nere i stan, det blev thaimat, kaffe + macaroons och själcklart shoppiiiing! Allt som behövs för en lyckad dag, inte sant? ;) Min kamera är på laddning för tillfället, så jag kan inte ta bild på det jag shoppat, men här är en bild på en efterlämgtad produkt jag köpte idag, snodde bilden från kicks.se - graci!

Köpte en lip plumper från det kända märket City Lips, används av kändisar som typ Fergie, och alla vet ju att hon är GORGEOUS ;) Om du är efter och inte vet vad lip plumper är för nått kan jag ju snabbt säga att det förstorar läpparna, dock inte permanent! Im still natural ;) Den finns i olika färger, själv köpte jag genomskinlig (i'm not that gay, eller... grr;) )Hihi :D Den kosta 499 kr och är awesome, Så nu är mina läppar fylliga, sexiga och självklart oemotsåndligt!


(precis som min kropp, bortsett från fyllig då ;)

Kommentarer
Postat av: Zeta

I love you Alexandro!!!

2010-09-26 @ 18:18:18
Postat av: matilda

Haha!go blogg

2010-09-29 @ 18:15:40
URL: http://mathen.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0