TRÄNAT

Piuuuh, nu har jag, your Alexandro, kommit hem från ett lååångt träningspass! Skulle ha haft ett pass med en personlig tränare, men jag menar, hallå? Hur svårt är det att lista ut vad man ska göra.
Som ni ser på mina fabulous abs vare inte min första gång på ett gym...
Egentligen, varför tror alla att det är så fab. med personliga tränare? Det visar bara att man är helt vilse, otränad och att man egeentligen hör hemma i soffan varesig man är en fetlodis (som du) eller just glamorous. Så ja, återigen har eran favorit bloggare överlistat befolkningen ;) Inte första gången det händer!?


Så, eftersom att jag har ett stort inflytande på er bloggläsare (you know i do;) ) ska ni få
några tips
:





TRÄNA OCH SLUTA RÄKNA NED TILL SEMLEDAGEN


Kommentarer
Postat av: Lanah

Haha, klockrent tips! ;)

2010-10-06 @ 18:12:38
URL: http://lanahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0