Famous

Tjaaaa stalkers!!! ;D

Trot eller ej, men det finns faktiskt nackdelar med att vara så FAMOUS som jag är, massa fans som står och ber om autografer överallt lixom! :O

Jag är som sagt sjuk och var tvungen att gå till vetrinären idag till och med, STACKARS mig eller hur?!!
I alla fall var det massa fans som kom fram då, och dom vägrade ju acceptera att jag mådde dåligt och därför inte hade riktigt tid med dom, jag älskar såkllart mina fans, men även kändisar behöver få lite privat stund när dom är sjuka, ACCEPTERA DET, okey?! :@



Ja, ibland är det jobbigt att vara fabulous, fast såklart bättre än lodis ;D

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså, hur pallar du?

2010-10-04 @ 19:18:44
Postat av: Anonym

hahahha tönt :D

2010-10-04 @ 19:41:48
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0