Asså "..." - GET OVER YOURSELF!

Kommentar från "..." (tufft namn, mhm)

"hahaha asså du måste vara en av de mest patetiska människorna här i världen. sluta låtsas att du är känd. Ingen, INGEN går på det ens. Hoppas för guds skull att det här är en skämtblogg annars äre ju riktigt sorgligt. And btw looser, sluta snacka engelska eller skriva engelska när du inte ens kan språket. "Oh hony, you aint foolin anybody" det ska vara nobody istället för anybody, yerk. Har du hört något annat så kan du köra upp det där bak, vi americanos kan engelskan, PÅRIKTIGT."



Asså buuurn - not! Sen när har låtsas bloggare haters liksom? Think about that u hoe ;) HIHI

Vissa lodisar. är det. riktigt. riktigt. synd. om, Men kom ihåg, att dessa människor ska vi inte skratta åt - utan hjälpa. Cause they have biiig ass issues!

Btw älskling, jag tror att det du behöver är psykolog - inte Sveriges blogg-kung.

I Mean girl, get over yourself?

Hhihihi, och honyyy. Jag gick ut med MVG i engelska A, B & C! (och jag är ursprungligen från uk och har under mina fabulösa år på jorden både bott där och i usa...) så - are we done with the lecture?

Hur skulle man kunna driva en utav sveriges största bloggar om man inte var smart?
Juste.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, jag vill inte vara elak mot dig, lillkillen. jag hatar inte dig, jag bryr mig egentligen inte alls om dig och kommer aldrig att läsa din blogg igen, meen.. frankly, my dear - you're a pain in the ass och jävligt omogen. så. då vet du att det finns fler "haters", även om jag inte tycker att du borde smickra dig så hårt att tro att någon bryr sig tillräckligt mycket.

2010-12-18 @ 13:50:36
Postat av: Räven

Det heter JERK, inte yerk, wtf :(

2010-12-21 @ 12:52:46
URL: http://rodrav.wordpress.com
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Vad fick du för julklappar då? Fick du det du önskade dig? Ha en trevlig fortsättning!

2010-12-24 @ 23:37:21
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0