Alexondro - the desperate housefag?

Hej igen mina små älsklingar ;) Står just nu iklädd handuk och ja... nothing else ;) Grr på den! Hihi, nae, eller jo.., anyways! Är p g ned till min källarvåning för att ta mig ett dopp med my bitches. Ni som missat hur "my bath area" ser ut - scrollaaaa - sweet right? Blir en eller två cosmos och allmänt gossip! Förfest innan desperate housewives börjar! Dock är inte programet lika bra sen dem dödae Edie, håller ni inte med mig? Asså, den nya bitchen, vad heter hon, Renee? Ja, hon är ju också en hoooe, men jag menar... edie hony - du var the badest of the badass bitches :O

 

Mhm baby, that's fierce!

Kommentarer
Postat av: Granen

Jättefin blogg! Du vet att du tjänar mer pengar på Nattstad.se? Jag bytte från blogg.se till nattstad.se och började blogga där. Nattstad erbjuder inte bara bloggning, utan hela nattstad är som en stor blandning av Blogg.se, Facebook.se, Bildagboken.se och gamla hederliga Playahead.se Det finns matchmaking, om man är intresserad av det, man har ett eget album om man vill det. Aa du kan i princip göra vad du vill på Nattstad.se. Hoppas detta låter intressant, om det gör det, gå in på http://www.nattstad.se/blogga?r=691142 Och registrera dig :) Kram/ Granen

2010-12-14 @ 22:51:03
URL: http://nattstad.se/kissiewannabe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0