Överraskning

Tja alla bloggläsare!!!

 

Nu är det bestämmt! Efter många möten med min manager och X antal fotografer har vi nu fixat med en riktigt professional photoshoot! Kommer bli helt grymt! But I’m not telling you WHEN it is, yet…. Nej, men tänkte att det ska bli en överraskning för er! ;)

 

Nu är jag hemma och slappar med min filt (med värmeslingor) och bara bloggar. Det är ju bara så sjukt kallt. Plus att min bränna håller på att försvinna!!!! :((Inte nice!). Jag får kanske börja sola solarium snart asså. Fet lodis känns det ju, men i så fall skaffar jag mitt EGET SOLARIUM! I mean, Alexandro kan ju inte ligga bland andras könshår och sola, BIG NO!

 

Aja, Puss!


Kommentarer
Postat av: Higgvana

Missa inte min nya LCHF-, träning och intresseblogg :)

2010-12-14 @ 19:27:24
URL: http://higgvana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0